Ce va place sa faceti cel mai mult?

duminică, 22 februarie 2009

The day when I started skating :P

Prima mea data cand am urcat pe un skateboard a fost la varul meu in vara anului 2008. Am cazut de vreo 2-3 ori insa nu m-am dat batut. Pana la urma am reusit sa ma plimb ( ma rog, vreo 5 metri :D). In ziua aceea nu am facut nimic altceva. Era nemaipomenit! Insa a doua zi trebuia sa plec acasa si toata bucuria mea s-a risipit.. Asa am stat eu cateva zile gandindu-ma( am intrat in stadiul de meditare profunda) si in final am hotarat sa imi iau si eu unul. Tin foarte bine minte ziua aia de vineri (sau poate era joi :D) in care am intrat pe usile Picului si mi-am luat primul meu skate. Nu prea stiam ce trebuia sa caut deci am apucat unul la nimereala si am mers la il platesc. Urmatoarea zi am stat in parc cu prietenii de dimineata pana seara. Invatasem sa imi mentin echilibrul si sa iau curbele. Pana la urma l-am convins si pe Amir(fost coleg de banca >:)) sa isi ia si el unul..........
A trecut o luna si jumatate de cand ma plimb cu skateboardul si am invatzat cateva trickuri minore (ollie , shuvit) si lucrez la kickflip si la pop-shuvit( mi-a luat atat de mult sa invat atat de putin fiindca nu prea m-au preocupat aceste lucruri la inceput)..
Acum este scoala si nu prea am avut timp sa ma mai plimb si sa exersez insa nici mu ma pot gandi cate voi face cand va veni vara!
Iata si un filmulet sa va faceti o impresie despre skating : http://www.youtube.com/watch?v=8HLZzjdtuag

6 comentarii:

  1. ete ca ma`i adus si pe mine in lumea sk8 si chiar imi place acum .. tzine`o pe sk8 sa invetzi mai multe abia astept sa te vad facand o schema si sa nu imi spui mie sa o fac !

    RăspundețiȘtergere
  2. skatee:Dvreau sa vina vara:dcum zice si vlad:xvacantaaa:X:X:xappp tare blogu:D

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau sa-l vad pe Vlad pe skateboard :)

    RăspundețiȘtergere